بنر روش های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری به معنی تخصیص پول به خرید چیزی است به این امید که در آینده گران تر شود. از انواع روش های سرمایه گذاری در ساختمان میتوان به ساخت و ساز اشاره کرد که می تواند یکی از امن ترین و بهترین روش های سرمایه گذاری باشد. اما روشهای مختلفی برای سرمایه گذاری در مسکن وجود دارد. مثل شما می توانید ملکی را پیش خرید کنید و با گذشت زمان قسط های آن را پرداخت نمایید و حتی پایین تر از قیمت منطقه بخرید. راه دیگر این است که از وام مسکن استفاده کنید و با توجه به پول تان ملکی را بخرید. خرید اوراق از دیگر روش هایی است که با مشارکت بانک می توانید ملکی را بخرید.

به طور کلی، در سرمایه گذاری در ساختمان عوامل مختلفی وجود دارد اول اینکه چه مدت زمانی را در اختیار دارید، چه میزان ریسک پذیر هستید سود مورد نظرتان چه مقدار است و همگی در سرمایه گذاری شما تاثیر گذارند. همچنین اساس سرمایه گذاری در ساختمان این است که شما چه مقدار پول در اختیار دارید تا بر اساس میزان پول تان تصمیم بگیرید.

این نکته را بدانید که سود دهی در بازار مسکن به زمان نیاز دارد بنابراین وقتی وارد این بازار می شوید با صبر داشته باشید تا در زمان مناسب ملکی را بخرید و در زمان مناسب آن را بفروشید.همن طور که قبلا گفتیم اگر پول کافی را برای خرید خانه ندارید می توانید از وام های مسکن که دولت در اختیارتان قرار می دهد کمک بگیرید. اما باید به بازپرداخت وام و سود ن در دراز مدت فکر کنید. تا مشکلی برایتان پیش نیاید. البته می توانید بعد از خرید ملک آن را اجاره بدهید و با اجاره بها وام های خود را پرداخت کنید و اقساط را جبران کنید.

کدام سود آور است؟

شاید فکر کنید که خرید یک ملک نوساز سودآوری بیشتری دارد اما باید بدنید که همیشه اینگونه نیست و سازندگان با توجه به قیمت روز ملک های را می فروشند. از این رو ملک و املاک قدیمی را می توانید با قیمت مناسب تری بخرید و با کمی تعمیر و باز سازی آن را شیک نمایید و با قیمت بالاتری بفروشید. به طور کلی، ساختمان هایی که عمر ۱۰  تا ۱۲ سال را دارند بهترین گزینه برای خرید می باشند و بازسازی مناسب آنها می توانید آنها را به قیمت مناسب تری بفروشید.

ابتدا باید بدانید که در کدم منطقه می خواهید ملک بخرید و بعد ملک مورد نظرتان را پیدا کنید و خرید کنید. راه دیگر سرمایه گذاری در ساختمان این است که ملک را بخرید و هزینه ی کمتری برای بازسزی آن پرداخت کنید و سپس آن را اجاره بدهید زیرا ملک در دراز مدت سودآوری بیش تری خواهد داشت.

در شرایط رکود روش های سرمایه گذاری در ساختمان چیست؟

زمانی که در بازار مسکن رکود است بهترین نوع روش های سرمایه گذاری در ساختمان خرید ملک های کوچک است زیرا به سرمایه کمتری نیاز است و راحت می توان ملک های کوچک را خرید و فروش کرد و به راحتی می توان آنها را اجاره داد.  بی شک املاک تجاری با قیمت های بسیار بالاتری از املاک مسکونی خرید و فروش می شوند، و متقاضیان این نوع از املاک همیشه در بازار به دنبال ملکی مناسب می گردند.

اگر سرمایه کافی دارید به جای خرید ملک های مسکونی به خرید املاک تجاری بپردازید، چرا که بهترین گزینه در سرمایه گذاری املاک و مستغلات بر روی املاک تجاری می باشد.اما جدای همه مسایل مطرح شده بهترین نوع روش های سرمایه گذاری در ساختمان در بلند مدت میتواند سرمایه گذاری در ساخت و ساز باشد چرا که بصورت خطی سود نمیکند بلکه در تعدد کارها در بازه زمانی چند ساله میتواند بیشتر از سرمایه گذاری های فوق سودده باشد چون هم اررش زمین و هم ارزش ملک ساخته شده در آن افزایش می یابد.

1 دیدگاه برای “روش های سرمایه گذاری در ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *